Brigitte van Wanrooij

Virtual Assistant

Brigitte van Wanrooij
"Doe alleen de dingen die je energie opleveren, niet die je energie kosten."

Werkervaring

2016 - heden

Secretariaatsmedewerker

Wladimiroff Advocaten

Samen met twee andere medewerkers ben ik aanspreekpunt voor het gehele kantoor.

Secretariële- en receptiewerkzaamheden, zoals telefoon, postverwerking, digitaliseren en archiveren van dossiers, kantoorbevoorrading (office supplies en lunch e.d.), uitwerken van dictaten, reserveren van vergaderzalen.

Gastvrouwwerkzaamheden, zoals klantontvangst, lunches reserveren en verzorgen, borrels en/of bijeenkomsten verzorgen, koffie en thee verzorgen tijdens besprekingen.

2011 - 2016

Juridisch secretaresse/PA

Valegis Advocaten

Ik was werkzaam voor één van de partners van het kantoor en daarnaast voor een senior medewerker.

Algemene secretariële werkzaamheden, zoals postverwerking, telefoon, agendabeheer, e-mailverwerking, klantontvangst, openen nieuwe dossiers, bijhouden en ordenen dossiers, filen, lunch, kantoorbevoorrading.

Administratieve werkzaamheden, zoals urenregistratie, facturen opstellen en verzenden, facturen inboeken in de administratie, registratie van de opleidingspunten.

Juridisch secretariële werkzaamheden, zoals termijnbewaking, roljournaal, opstellen en/of uitwerken van juridische documenten (vaststellingsovereenkomsten, ontslagaanvragen, adviezen, dagvaardingen, conclusies, akten), contacten met deurwaarder, contacten met rechtbank/Hof.

Daarnaast was ik met regelmaat betrokken bij de organisatie van workshops/evenementen (zowel intern als extern) en alles wat hier organisatorisch bij komt kijken.

2006 - 2011

Juridisch secretaresse

BarentsKrans Advocaten Notarissen

Ik werkte voor 3 partners.

Algemene secretariële werkzaamheden, zoals postverwerking, telefoon, agendabeheer, e-mailverwerking, klantontvangst, openen nieuwe dossiers, bijhouden en ordenen dossiers, filen.

Juridisch secretariële werkzaamheden, zoals termijnbewaking, opstellen en/of uitwerken van juridische documenten (dagvaardingen, conclusies, akten), contacten met deurwaarder, contacten met rechtbank/Hof.

Over mij

Mijn naam is Brigitte van Wanrooij, ik ben 33 jaar oud en woon en werk in Den Haag. Naast mijn werk als secretariaatsmedewerker en virtual assistant ben ik ook nog moeder van twee lieve kids. Erg druk, maar dat vind ik heerlijk!

Mijn carrière ben ik in 2005 begonnen als junior secretaresse bij het Haags Juristen College in Den Haag. 

In 2006 heb ik de overstap gemaakt naar de advocatenwereld en ben ik begonnen als juridisch secretaresse bij BarentsKrans Advocaten op de sectie vastgoed, bestuursrecht & milieu. 

In 2011 ben ik bij Valegis Advocaten aan de slag gegaan als juridisch secretaresse/PA. Ik hield me hier voornamelijk bezig met arbeidsrecht.

Sinds 2016 ben ik als secretariaatsmedewerker werkzaam bij Wladimiroff Advocaten. Wladimiroff behoort tot de absolute top van de gespecialiseerde Nederlandse advocatuur als het om financieel, economisch en fiscaal sanctierecht gaat.

In 2017 ben ik naast mijn werk in loondienst als zelfstandige aan de slag gegaan en ben ik mijn eigen taal- en tekstbureau begonnen onder de naam Brigitte Taal & Tekst. Nu een jaar later is het tijd voor de volgende stap. Omdat ondersteunen mijn passie is en mijn hart daar echt sneller van gaat kloppen, ga ik nu aan de slag als virtual assistant. 

 

Wat kan ik voor jou betekenen?

VirtualSupport4u | Den Haag | 06 24 10 84 04 | brigitte@virtualsupportforyou.nl